Carl Cox досяг успіху як продюсер, реміксер, радіо-діджей, бізнесмен і посол танцювальної музики.
У Великобританії він є повноправною зіркою. Кожен, хто коли-небудь зустрічав його, підтвердить, що він – живе втілення ідеального джентльмена, діджей-дипломата і піонера прогресивної музики.
Carl Cox був частиною британської танцювальної сцени аж з часів діско і аж до сучасного буму клаббінга, з тимчасовою концентрацією на хіп-хопі та рейв-революціях кінця восьмидесятих. Такий тривалий відрізок часу, безперечно, зробив величезний вплив на його підбір музики, тому що Карл в своїй подорожі крізь пласти музичних стилів не нехтує такими жанрами, як breakbeat і Italian house, не говорячи вже про музичний мейнстріме у вигляді важкого техно, що часто зустрічається у нього в сетах. Напевно, найбільший доказ його таланту – надмірна популярність, незважаючи навіть на те, що його музика істотно відрізняється від найбільш популярною сьогодні в середовищі клабберов.
Карл був народжений в манчестері в 1962 році, хоча його батьки – з Барбадосу (пізніше вони перебралися назад, після того, як син виріс). Cox починав діджействувать у сімейному колі у віці восьми років, вибираючи пластинки з батьківської колекції соула. Пізніше він сам почав купувати пластинки, а перша пара вертушок з'явилася, коли йому було 15. Юнацькі роки, що залишилися, він провів в спробах заробити грошей на будь-якому заході, де він міг пограти; хоча Карл вчився на електротехніка в коледжі, через 6 місяців він кинув навчання, працюючи на декількох роботах до тих пір, поки не став повноцінним діджеєм. Cox слідував музичним тенденціям, граючи все від дісько і фанка до хіп-хопу в кінці сімдесятих – початку восьмидесятих років, а поява хаус-сцени в Британії остаточно переконала його, що він нарешті знайшов свою нішу.
Після переїзду до Брайтон в 1986 році його репутація різко зросла під час буму на acid house 1988-1989 років. Cox грав на відкритті клубу Shoom, одного з ключових закладів на зорі британської house революції (разом із заходами в інших відомих клубах тих часів - Land of Oz and Spectrum). Перед аудиторією в 15,000 чоловік оупен-ейра Sunrise в 1989 він вперше використовує три вертушки в діджейськом сеті. Надалі така манера гри поставила його в ряд кращих британських діджеїв кінця восьмидесятих – початки дев'яностих років.У 1992 році Cox підписує контракт з лейблом Paul Oakenfold - Perfecto Records - і відразу ж уривається в британський національний чарт на позицію 23 з своїм дебютним синглом "I Want You (Forever)". Другий сингл "Does It Feel Good to You" також увійшов в Top 40. Такі успіхи привели до того, що Карл пішов з Perfecto і заснував власний лейбл Worldwide Ultimatum і міжнародне діджей-агентство Ultimate.
Атака одноманітного hardcore саунда (у якому Карл теж повгрузав) примусила його витратити декілька років на відновлення своєї колишньої позиції в світовій танцювальній культурі. Він починає все більше грати soulful house і techno.Через три роки після виходу своїх хітів, Cox повертається з першим випуском компіляції, яка надалі визначила рамки техно-музики, F.A.C.T.: Future Alliance of Communications and Tecknology. Через два роки виходить і друга частина серії, також випущена в США. А в 1996 році Карл випускає перший студійний альбом At the End of the Cliché. Послідували за ним і мікс-альбом The Sound of Ultimate B.A.S.E. (1998) і другий авторський диск Phuture 2000 (1999). Після цього Карл не став зупинятися на досягнутому, і в світло вишли також: дві частини компіляції Mixed Live, записаної в Чікаго Crobar, і міксованний диск Global.
У 2004 році випускаються компіляція Pure Intec і диск для серії Back to Mine. Другий же повноцінний альбом Second Sign з'явився в 2006 році. Диск включає фьючерінги таких поважаних артистів і діджеїв, як суперзірка Norman Cook і один із засновників детроїтського техно Kevin Saunderson.У 2007 Карл видає прекрасну мікс компіляцію Global на 2 CD.
Композиції: